Zastanawiasz się jak szybko zyskać klientów bez zbędnego namawiania ich do kupna Twoich usług? Godnym rozważenia sposobem na to może być zamówienie reklamy, jakiej są napoje reklamowe. To szybka i prosta propozycja dla właścicieli firm, którzy chcą rozwinąć marketing i sprawić, że zachęcą potencjalnych, czy nawet stałych klientów do zainteresowania się firmą. Oczywiście, nie ma gwarancji, że jak otrzymają drinki, to od razu zakochają się w oferowanych usługach.
Jednakże pewne jest, że chociaż częściowo będą wdzięczni za to, że otrzymali coś, za co raz, że nie musieli zapłacić, a dwa, że otrzymali bez proszenia o to. Wiadomo, że nie każdy pije drinki energetyczne, ale przecież zawsze można takie czy inne napoje reklamowe przekazać komuś innemu. Na pewno znajdą swoich zwolenników na konferencjach, czy targach, gdzie dodadzą przebywającym energii. Z jednej strony jest to forma reklamy, która dopiero zyskuje popularność, a też wymaga stworzenia ciekawej, przyciągającej etykiety, a z drugiej jest to trend, który można zaobserwować na rynku i który mimo wszystko nie wymaga dużego nakładu energii.
Z pewnością dobrze świadczy o reklamowanej firmie, stawia w korzystnym świetle wizerunek firmy, jako takiej, która dba o przyszłych i obecnych klientów. Nie tylko mogą oni ugasić pragnienie, czy pobudzić się zawartą w nich kofeiną, ale także wręcz pochwalić tym, że są klientami, o których się dba, czego mogą zazdrościć ich znajomi, współpracownicy itp. Kierownicy przedsiębiorstw często decydują się na to, aby rozdawać napoje reklamowe, bo taka szczodrość jest dobrze postrzegana przez sporą rzeszę ludzi. Na etykiecie można zamieścić logotyp, czy grafikę, która na życzenie zlecającego zostanie zaprojektowana i naniesiona na puszkę. Zajmują się tym specjaliści, wobec czego nie należy się martwić, że nie będzie to wyglądało tak, jak sobie to wyobraża zlecający. Nawet jeśli etykieta będzie wymagała poprawek, to kadra zadba o to, aby efekt końcowy był bardziej jak zadowalający.
Czym różni się ta forma promocji od pozostałych, bardziej popularnych?
Ta propozycja reklamy jest sposobem na „zatrzymanie” przy sobie klientów, którzy po otrzymaniu jej zobaczą, że firma woli zapłacić za coś, co jest namacalne w przeciwieństwie do reklamy np. na billboardzie, której do domu nie mogą sobie zabrać.
ajprościej jest stworzyć coś, co będzie dostępne dla wszystkich, a zadanie sobie trudu, jakim jest stworzenie firmowej puszki z piciem i przekazanie ją klientowi może być jeszcze bardziej opłacalne. Zwłaszcza, że napoje z nadrukiem logo, które są wręczane przez przedstawiciela firmy wiążą się jeszcze z lepszym zapamiętaniem jej przez wspomnianego reprezentanta. Łatwiej jest skojarzyć firmę z konkretną twarzą, a dodatkowo z taką, na której maluje się serdeczny uśmiech.